Aktuality / Tři nejlepší cviky na břicho v pohodlí domova





Pokud hledáte zázračnou formuli, která vám poskytne zaručený návod, jak si vypěstovat břišní pekáč za tři dny, tak jste tady špatně. Tady vám však pomůžeme alespoň se začátkem té dlouhé cesty. Pokud tedy chcete začít dnes a v pohodlí vlastního bytu, či domu. Tak tady jste správně!

S cvičením teprve začínáte, a tak nějak si nevíte rady, jak se zaměřit na posílení břišní části. Způsobu je hned několik, ale každý přinese jiné výsledky. Pro úplný začátek tedy doporučíme tři cviky, které ze startu budou stačit, aby začala vaše cesta za přeměnou figury. A jenom upozorňujeme, že sed-leh opravdu trénovat nebudeme!!! Díky tomu si jenom zničíte záda. A před každým tréninkem se řádně zahřejte, například během.

1.cvik – rychlé zvedání kolen ve stoje

3-6 sérií, jedna série trvá 30 s

Postavíte se kdekoliv ve svém bytě a začínáte zvedat kolena v rychlosti do výšky pasu. První série by měla být samozřejmě i trochu rozehřívací, tudíž nechoďte do ní naplno. Rychlost je volitelná, ale čím více sérií máte za sebou, tím by mělo být tempo.

2. cvik – plank

3-6 sérií, jedna série trvá 30 s

Tento cvik provedete dle následujícího obrázku. Zaručujeme Vám, že po dokončení tohoto cviku nás budete nenávidět.

3. cvik – zvedání napřímených nohou

3-6 sérií, jedna série 5–10 opakování pro začátečníky

Lehněte si na záda a pod hýždě si dejte své ruce, dlaněmi dolů. Budou sloužit jako podpora. Následně se pokusíte zvednout své rovné a napnuté nohy do úhlu 90° a s výdechem je spouštíte zpátky dolů.

Všechny tyto výše zmíněné cviky, by Vám měli pomoct začít s přeměnou postavy, pro efektivnější přeměnu, je potřeba své tělo zatěžovat své tělo více a chytřeji. Samozřejmě je potřeba i vhodně doplnit energii vyváženou stravou!



Zpět



Do Dubiny daleko? Zkuste

Poruba