Aktuality / Ochrana, prevence a cvičení v rámci karantény





Naštěstí pro nás všechny cvičence zůstaly obchody a workout hřiště otevřené, tudíž každý, kdo chce jít trénovat, má značné štěstí, jelikož může navštívit, alespoň tato prostranství. Na každý trénink je však potřeba si vzít hned několik věcí a myslet i na důležitá oaptření před a po samotném cvičení.

Nyní v březnovém měsíci už sluníčko krásně svítí, a tak i přes zdůrazněnou karanténu, není na škodu se místy vydat ven. Tělo sluneční svit potřebuje ke svému přirozenému fungování a pokud člověk není nemocný, neměl by se tak ani chovat. Mozek navíc musí být trénován, aby lidé mohli předejít ponorkové nemoci z toho, že jsou neustále zavření doma.

Teď, když všude kolem visí hrozba šíření koronaviru, musí každý o své zdraví dbát, alespoň dvojnásob. Například takový citrón není vůbec na škodu. Obsahuje spoustu vitamínu C, který naše imunita potřebuje, pro boj se zákeřnou nemocí. Taktéž lze doporučit i vitamín E, avšak jeho přírodní formu, tedy d-alfa-tokoferol. Ten pomáhá v boji s volnými radikály, ale projevuje se, až po delším užívání. Důležitý je i spánek, který pomáhá tělu se regenerovat, tudíž jít dříve spát, se vyplatí!

Co se týče samotného cvičení, tak to je trochu větší oříšek, který je potřeba rozlousknout. Někdo může preferovat návštěvu venkovního tréninkového hřiště, ostatní zase rádi cvičí doma. Pro ty, kteří cvičí doma, jsme již v minulosti sepsali několik článků na vhodný trénink. Konkrétně na ruce, břicho či nohy. Samozřejmě nechybí i ten se zaměřením na celé tělo, s dopomocí obyčejné židle.

Pokud by se však cvičenec rozhodl, že bude navštěvovat workout hřiště, je potřeba poté nosit s sebou dezinfekční gel, jelikož nikde není řečeno, kdo se jich chopil před ním. Bezpečí je stále na prvním místě, protože jakmile se člověk nakazí, tak nebude moci cvičit výrazně delší dobu.



Zpět



Do Dubiny daleko? Zkuste

Poruba