Aktuality / Léto klepe na dveře a kde je forma?





Tam kde slunce nesvítí, tam nikdo formu řešit nemusí. Je samozřejmě jasné, že ti, kteří jsou spokojeni se svou postavou, tak mohou začít rozbalovat lehátka a napouštět bazény. Ti, jež však spokojeni nejsou, mají tedy co dělat. Dnes se podíváme na úžasný a jednoduchý kardio trénink.

Jak se bohužel i sám autor článku přesvědčil, cvičit pouze silově zkrátka nestačí. Člověk kardio prostě k životu potřebuje, a to ať se mu to líbí nebo ne. Proto bylo logické vymyslet jednoduchý a šílený trénink, který dá pořádně zabrat a splní svůj účel. Samozřejmě je běh prvním logickým cvikem, který každého napadne. To je také správně.

My se však dnes budeme soustředit na HIIT. Ten se bude skládat z pár cviků, které nejsou složité a každý bude schopný je zvládnout v určité míře. Nejdříve se pořádně rozehřejte, a to i když venku svítí sluníčko a je teplo. Klouby nesmí být ztuhlé. Co potom?

Cvik č.1:

20–50 přeskoků se švihadlem snožmo (nejlépe se zátěžovým švihadlem, tím nejtěžším) „Proč to nejtěžší?“, mohli byste se ptát. Jednoduše proto, že chceme tělo unavit maximálně.

Cvik č.2:

Klasické angličáky. 5-10 opakování na sérii. Ty nám zajistí tzv. dodatečný impuls. Ano, budou se tam dělat kliky, žádné lehání na zem. Dbejte na techniku, ramena Vám poděkují.

Dávkování:

1 série (cvik č.1) + 1 série (cvik č.2) = jedno kolo

Kol proveďte, kolik chcete. Jedeme do vyčerpání a bez pauz. Odpočívat můžete až v hrobě. Konec přichází tehdy, když nejste schopni dokončit jedno celé kolo.



Zpět



Do Dubiny daleko? Zkuste

Poruba